9/02/2009

helg

fan va längesen de va ja skrev. min 19års fest va delvis lyckad. det kom mycket folk och hade massa alkohol. till de tråkiga: fick en box vin och 2 flaskor vodka o 12 öl men de tog slut väldigt fort. de värsta va att folk fråga inte ens om de fick ta så ja fick i mig 4 shots och 4 öl. somnade nykter. Sen var det en person som jag prata med en liten stund som hade sagt massa skit om mig bakom ryggen på mig. o hon trodde inte ja hörde så de va lite kul o veta va vissa tänker, för nu vet jag hur personen tänker och tycker om mig egentligen. Tråkiga nyheter för mitt hjärta, perfekta för min hjärna. OXHÄLJA!! längtar ihjäl mig, ska köpa ett flak öl och massa cider och en vodka flaska. Ska supa skiten ur mig den här helgen! Ska bli så jävla nice! TIVoliiiii!! <3

1 kommentar:

  1. jag såg dig på oxhälja-fredan när du gick av bussen, men jag hann inte gå fram och hälsa. sen såg jag dig inte mer :o :(

    SvaraRadera